Ciąża to wspaniały czas w życiu każdej kobiety, w którym zachodzi wiele zmian pod względem emocjonalnym ale także fizycznym. Miednica, klatka piersiowa oraz narządy wewnętrzne zmieniają swoje ułożenia tak aby dostosować się do rozwijającego się dziecka. Zmiany te mogą być źródłem wielu dolegliwości takich jak: przewlekłe bóle kręgosłupa, pachwin, bóle kończyn, i spojenia łonowego, nudności, drętwienie rąk. Istotne jest to aby kobieta zarówno w czasie ciąży jak i po w szczególny sposób zadbała o zdrowie swoje jak i dziecka co zapewni mu odpowiednie warunki do prawidłowego rozwoju. Nasi Fizjoterapeuci z chęcią pomogą w łagodzeniu dolegliwości bólowych poprzez diagnozę problemu oraz zaplanowanie terapii – dobranie ćwiczeń oraz wykonanie masażu, który zmniejszy obrzęki oraz złagodzi dyskomfort.

REHABILITACJA NIEMOWLĄT

Pierwszy rok życia każdego malucha to najistotniejszy czas dla jego rozwoju. Codziennie można zaobserwować zmiany w motoryce niemowlaka. Warto w tym pierwszym okresie skonsultować się z fizjoterapeutą w celu kontroli prawidłowego rozwoju dziecka. Wczesna rehabilitacja niemowlaka potrafi skorygować powstałe nieprawidłowości, a nawet je całkowicie wyeliminować.